dinsdag 19 mei 2009

Het is zover...

Het masjien is toegekomen...


bestudeerd
getest
vervloekt
weggezet
weer bovegehaald
bejubeld


De BFF wil ik nu even niet lastig vallen met al mijn vragen, want ze heeft het ontzettend druk op het werk. Dus is het allemaal een beetje à l'improvist ... best grappig. 2 avonden heeft het geduurd voor ik begreep dat de handleiding dus wel degelijk terugsloeg op dat masjien voor mijne neus. Oh... een spoel, dient dat daarvoor????


Maar ondanks zijn prehistorisch voorkomen, ben ik toch blij dat hij (of moet ik zij zeggen?) er is!!


Lieve Toyota, welkom in mijn leven!


1 opmerking:

  1. De meeste naaimachines zien er gigantisch ouderwets uit! Ik schrok daar ook van toen ik op naaimachine-jacht was. Singer is zowat het modernste merk qua design, of je moet al gaan voor de digitale versies... De mijne ziet er ook uit als een betonmolen van de jaren '80...och als hetgeen dat er mee gemaakt wordt maar stylish is, niet?

    BeantwoordenVerwijderen