dinsdag 19 mei 2009

Het Kriebelt

Mijn BFF, zoals Paris Hilton dat zo mooi kan zeggen, is heel creatief aangelegd. Rokjes, kleedjes, kinderspulletjes you name it, she makes it (kijk maar). Ik moet zeggen, het heeft 5 jaar geduurd, maar nu heb ik de microbe ook te pakken. Het liefst van al zou ik een maand ‘verlof’ willen nemen en me er helemaal op storten.

Alleen… ik ben niet zo handig! AHA! Ja, das een beetje lastig! Gelukkig heb ik mijn moeder zover gekregen haar naaimachine aan mij af te staan. ‘maar mam, dat staat toch in de weg, en ge hebt dat de laatste 6 jaar toch niet meer gebruikt….’ en krijg ik binnenkort privéles.
Gisteren is ze naar de stoffenbeurs in Leuven geweest maar kon ik niet mee…. *snif* want het was nog een zeer laat familie nieuwjaarsfeest, en daar niet aanwezig zijn had, denk ik, mijn erfenisrecht zwaar in vraag gesteld. Maar een BFF zou een BFF niet zijn moest ze voor mij ook het één en het ander meegenomen hebben.

Ik ben benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Oh, ik ben zo ontroerd! Toegegeven, heb BFF even moeten googelen omdat ik niet wist wat het was...
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihihi!
    ben ik nu door de mand gevallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen