zondag 4 juli 2010

smocken + insomnia = geen goede combinatie

wat is er erger dan ni kunnen slapen?
een paar nachten na elkaar niet kunnen slapen...
maar vandaag was ik het beu, dus ben ik om 4h30 opgestaan en maar beginnen naaien :-)

ik wou graag een plekje in de living waar mijn naaimachine gewoon kon blijven staan, dus had ik dat eergisteren in elkaar geflanst en was dat zo een beetje naar mij aan het roepen om gebruikt te worden.

VOOR:

NA:

TIJDENS:


maar het was niet evident...
want ik ging gewoon efkens snel een smock kleedje maken, maar ik had precies ni genoeg stof meer in één stuk over, want toen ik het aantrok vond ik het toch echt wel héél kort. en das zonde ... want ja, dan doe ik het toch ni aan.


dus kreeg ik het fantastische idee om er nog een stuk boven te zetten. *kuch*
maar zoals ik al zei... ik slaap ni meer zo goed, dus werd er al eens iets verkeerd aan elkaar gezet :-S




Maar ja, dat was dus geen zicht hé, die twee zo tegen elkaar, dus heb ik er een wit bandje tegen gezet.
En ook nog bandjes, want zo strapless, das echt niks voor mij.
allé, al bij al ben ik nog content.
het heeft maar een dagje (en stukje nacht) geduurd
*kuch*

4 opmerkingen:

  1. maar wel een heel toffe, uiteindelijk. Ik zal ook eens slechte nachten sparen en wat smocken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, proficiat zeg, dat is mooi geworden!
    Ik ben zelf ook uit die bolletjesstof (die we samen kochten) aan mijn kleedje bezig. Pft, veel werk. Hopelijk ook zo'n mooi resultaat als bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wauw seg, da's mooi! Leuke bandjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen