zondag 21 juni 2009

bloesje nummero twee

nu alle sokken gestopt, onderbroeken gevouwen en zakdoeken gestreken zijn, was het weer tijd om achter het masjien te kruipen.

het roos probeersel was nog steeds aan het wachten op verdere afwerking, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje vast zat.
origineel ging ik er een rokje van maken... maar dat was niet zo'n goed idee. Ik weet namelijk nie hoe je een rokje maakt :-)
Voor een kleedje was het dan weer te kort, dus heb ik er maar weer een topje van gemaakt. Deze keer wel met bandjes

en hoewel ik het aanvankelijk toch héél erg roos vond, vind ik het uiteindelijk nog wel meevallen
En aangezien dit stofje 3.5€ de lopende meter was, vind ik dit absoluut een geslaagd topje ;-) .
Omdat ik niet van de magerste ben, draag ik héél graag vestjes. Er heeft mij ooit eens een VijfTv styliste gezegd dat ik die best dichtknoop er slanker uit te zien.

geslaagd om te gaan werken?




2 opmerkingen:

  1. Heel erg geslaagd. En "omdat ik niet van de magerste ben"??? Ofwel ben jij keihard aan het liegen ofwel is dat topje enorm goed geslaagd en heeft het een zeer verslankend effect ofwel staat er iemand anders op de foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt goed gelukt! En ons Filosophietje kan inderdaad overdrijven over haar lijn ;o)


    www.minini.be

    BeantwoordenVerwijderen