dinsdag 9 juni 2009

ok, ik geef het toe...

Ik haat gekookte aardappelen, en alhoewel ik alle dagen pasta & rijst kan eten is mijn wederhelft daar niet zo tevreden mee. gebakken patatjes, kroketjes, pomme noisette, gratin,..geen probleem, dat gaat er ook goed in. Maar ik moet de caloriebewuste vrouw van vandaag niet vertellen dat dit zéér nefast is voor de buik(en andere lichaams)omtrek(ken).

dus heb ik de reclamejongens hun werk laten doen en me een actifry aangeschaft.

Hij is log, luid, duur, niet van de snelste, kan maar tot 1 kilo per keer aan ... maar ik ben zo blij dat hij er is! 1 lepeltje olie en meer heb je niet nodig. Ok, ik geef toe, het is niet 100% hetzelfde als naar het frituur gaan, maar close enough voor wekelijks gebruik.






2 opmerkingen:

  1. njammie
    wij komen lekkere frietjes eten !!

    hier ook een patatten-weerhelft.
    en amai als ik zo een echt vlaams gerecht maak waar normaal patatjes bij horen, en ik maak er pasta bij.
    oejoej dan (o;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, en ik eet juist zo graag gekookte patatjes! jummie!!

    BeantwoordenVerwijderen