dinsdag 30 juni 2009

R.I.P.

ok, ik weet dat half de wereld rouwt om de dood van MJ, Yasmine, ...

maar dit is toch ook triestig zenne:
ze zijn niet meer.
en neen, dan bedoel ik niet dat ze zijn weggevlogen.

ik had ze al effe niet meer gehoord en toen ik mijn fototoestel bovenhaalde en ging kijken wat er op stond... enfin, ge kunt het waarschijnlijk al wel raden.

foto's ga ik u besparen.
Nu snap ik ook waar dat raar geurtje vandaan kwam...

ik zei het toch al hé, dat ze er niet gingen uit geraken

4 opmerkingen:

  1. Oh wat zielig. Spijtig dat ze hun nest zo diep gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hé...
    zo stom!! pff kben er gelijk een beetje boos van. (een beetje maar hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo erg... Misschien de paaltjes nu maar opvullen met iets zodat het volgend jaar niet nog een keertje gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat zielig.. maar, alsnog komen ze er waarschijnlijk niet uit? Dus je zult nog wel even met het geurtje blijven zitten :(

    BeantwoordenVerwijderen