dinsdag 9 juni 2009

vitaminenbom!

na twee weken thuis zitten/liggen/hangen , zijn we met volle moed weer aan het werken geslagen.
En om de energie er in te houden hebben we maar gelijk een vitaminenbom mee genomen.

men neme:
4 appelsienen
1 banaan
1 nectarine
3 -4 aardbeien

pers de appelsienen
en smijt de rest allemaal tesamen in de blender... (wel zonder pel/pit/kroon ed uiteraard hé)


ok, je moet er misschien wel 7 min. vroeger voor opstaan, want de blender en perser was je gelijk best even af, maar het is het echt wel waard!

zoooooo lekker!!!

3 opmerkingen:

  1. heerlijk, mijn ontbijt bestaat standaard uit een bananenmilkshake, bij al de rest, wel te verstaan (om toch een beetje kans te maken op een ronding) maar dit is ook zo lekker misschien moet ikmeer fruit door mijn shake draaien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeerlijk, ... maar ik ben te lui...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @vermiljoen: hoe meer fruit hoe beter hé ;-) ik moet alle moeite van de wereld doen om geen rondingen bij te krijgen ;-)

    @Manou: misschien moet je proberen een collega te overtuigen een flesje mee te brengen? ik heb mijn collega al twee dagen van een shot voorzien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen