donderdag 4 juni 2009

nen halve kilo lichter

Vorige week maandag heb ik in het ziekenhuis mijn amandelen laten 'knippen'
Ik had al vernomen dat het genezingsproces pijnlijk ging zijn... en boy, they were right.

twee weken thuis om te genezen, dan ging ik toch wel tijd genoeg hebben om van alle projectjes uit te voeren die al maanden op mijn lijst stonden...

Helaas. die twee weken zijn echt wel nodig en geen project is afgewerkt...

Het enige leuke is dat er gisteren een kleine dame met een grote bos bloemen voor de deur stond.

De bloemen heb ik gehouden, de dame mocht vertrekken.
Vanwege mijn collega's

shoon hé, en vooral héél erg lief.
(en te denken dat ik er nog maar 2 maand werk, straf hé)

2 opmerkingen:

  1. Wauw, een halve kilo lichter door amandelen te laten knippen? Ik denk dat ik dat dan ook maar moet laten doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. well euh, nen halve kilo amandelen ;-) en dan door het gebrek aan vast voedsel nog eens twee kilo...

    helaas is dit wel het meest brutale dieet dat ik tot hiertoe gevolgd heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen